Fast-moving and colourful, the campaign shows a lighter side to Candeland’s work, following the brooding menace of recent Gorillaz music video Shylo. It’s also the first time the multi-award winning director has shot a campaign specifically for the French market.
The campaign, which consists of a 10s, 30s and 45s spots, will be airing in France, Belgium and Holland across TV, cinema and the internet.
Credits: (use google translate if you need them in English silly)
Annonceur : Orangina-Schweppes
Hugues Pietrini : Directeur Marketing
Nathalie Raoux : Marketing Manager
Elise Seibold et Malvine Makouche : Brand Manager Marque : Oasis
Agence : Publicis
Charles Georges-Picot : Directeur Général Adjoint
Alberto Scorticati : Directeur Conseil
Marie Savoini : Chef de Projet
Florent Imbert et Emmanuel Lallevé : Directeurs de Création
Joris Vigouroux : Concepteur Rédacteur
Ludovic Marrocco : Directeur Artistique
TV production :
Timothé Rosenberg, Pierre Marcus (Wam)
Production image : Passion Paris
Production son : Wam
Réalisateur : Pete Candeland
Musique : Michael Zager Band, Let's all chant
Remixeur : Bob Sinclar